Ізноў сусветная супольнасць здзіўлена.

“У вас нейкая свая арыентацыя” – адказала мне начальнік аддзела ідэалагічнай працы, культуры і па справах моладзі райвыканкама Святлана Беразоўская, калі я яе спытаў пра магчымасць атрымаць працу ў  аддзеле ідэалогіі. Убачыўшы, што я раблю пазнакі ў нататніку Святлана Анатолеўна абурылася:” Я гэта сказала, але я гэта сказала не для апублікавання”.

IMG_2564-e1458302092858
Фота адсюль

Нагодай сённяшняй сустрэчы са Святланай Беразоўскай стала неправераная інфармацыя пра тое, што ў кафэ “Чайкофф” забаронена здымаць сябе на відэа. Дадзеная забарона з’явілася, напэўна, пасля чарговай перадачы “Рудабельская показуха”. Па чутках на “дыван” былі выкліканы працаўнікі кафэ, дзе ім давялося за штосьці апраўдвацца.

synced-sequence-00_13_08_02-%d0%bd%d0%b5%d0%bf%d0%be%d0%b4%d0%b2%d0%b8%d0%b6%d0%bd%d0%be%d0%b5-%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5001

– Ці можна рабіць відэазапіс у кафэ? – спытаў я
– Весці свае перадачы адтуль няможна, я так лічу.
– Якім законам забаронена?
– Я не буду вам адказваць.
– Ці панеслі працаўнікі пакаранне?
– Пакаранне не панеслі, пакуль… Прабачыце, мяне чакаюць справы. – Святлана Анатолеўна ўстала з-за стала і скіравалася да дзвярэй. Калі ласка, выйдзіце з кабінета – папрасіла яна.
– Я ж не чапляюся да вас занудліва?
– Так, чапляецеся назолліва і перашкаджаеце мне працаваць.
Выходзячы з кабінету мне нічога не засталося, як зрабіць запіс у кнізе скаргаў і прапаноў.

Калі сапраўды працаўнікам кафэ “Чайкофф” пагражала  начальнік аддзела ідэалагічнай працы, культуры і па справах моладзі райвыканкама Святлана Бярозаўская, то хацелася б ёй нагадаць, што ў беларускім заканадаўстве ёсць адказнасць за такія неправамерныя паводзіны.

p.s.  Антикафе подарит посетителям прекрасное настроение. Это будет одно из альтернативных мест, где в кругу друзей, единомышленников и одноклассников можно посидеть за чашкой чая, кофе или горячего шоколада, поиграть в настольные игры, посмотреть увлекательный фильм или футбольный матч, воспользоваться бесплатным интернетом, обсудить интересную книгу, послушать живую музыку. Кроме того, как уточнила начальник отдела идеологической работы, культуры и по делам молодежи райисполкома Светлана Березовская, в кафе будут проводиться тематические вечера, конкурсы, викторины, танцы, мастер-классы, караоке, встречи с интересными людьми.

кафе

2 thoughts on “Ізноў сусветная супольнасць здзіўлена.

Пакінуць каментар